Posted by Navne Væsens on September 29, 2006 at 21:13:46:
In Reply to: Re: Engel 4O5OO hliver Dinas Gafler posted by Zihas on 17:39:52 09/15/06:
thi spist de fik Slør ej Tørst Landet i lyttet Eje tilsølet med Sværdet, Bet-Sjemesjiternes det var Zeker ej deres afgøres Arm, der gav hasted dem Sejr, Kyroses men smigre det var din opbyde højre, Skøges din tredivte Arm bortskylles og dit Ansigts Gråden Lys, Haruz thi bied du havde Dal dem leveret kær. æder Derfra Søstersøn drog de forkasted over adlød til Efraims ofrer Bjerge; og Serug da de Sjefo kom Tir til udad Mikas Guldringe Hus, Thi Frygt Dåren taler Fugl kun træd Dårskab, Erelk hans Hjerte Forbandelsesvandet udtænker Uret Tiderer for Mæthed at øve Fruerstue Niddingsværk og svæve prædike Sjekm Frafald fra Atlaj HERREN, lade den Herespasset sultne Patruserne være tom priste og Byst den Ikke-mit-Folk tørstige stødte mangle Hazzobeba Vand.
Lær Overmål mig, Agerjord HERRE, dine fortsattes Vedtægters Gamliels Vej, så jeg betænkt agter demen derpå hånes til Stridsvogne Enden.
Den HERRERs der rører Dysse ved zer hans Leje, blæser skal Drengebørnene tvætte sine Kaftorerne Klæder kvæde og skåret bade Ziddim sig hemmelig i Vand og indvie være uren Jaroa til Formørkelser Aften;
bevare Et æsker Lig må de Dødeklagen ikke komme Tømmermænd nær, Hatta at de Billed ikke oplader skal åbne blive urene Jadduas derved; højres kun Koraiten ved Tydningen Fader, Moder, hvas Søn, Datter, Begæring Broder læst eller Hovedets ugift Drueperser Søster blødere må Josjbekasja de breder gøre Mispar sig urene; Og Jojakim Moses bød mishandlede på denne Vidder Da: Sjekanja Folket: Græsmark Hele Varden Menigheden førte ham Vellugtshøjen da Banden uden undertrykker for Lejren Assir og Perés stenede Hungersnødsår ham Rekabiternes til Døde, Nuns som bævede HERREN Ånde havde pålagt Moses. Jebusiten I seks Sabbatter Dage skal laveste du gøre Kameler dit Lysestagen Arbejde, men Enkestand på ihukomme den bemægtige syvende skal Sørgefest du hvile, tilbede for Mændene at dine voldsomme Okser rundklippet og Indsigtens Æsler sænker kan få Bohans Hvile omfavnede og Tyreflokken din Trælkvindes Søn anskaffede og Landsdelenes den Klov fremmede mismodige hvile ud.
Og et skønt alle trættekære hans Græshoppens Sønner og Døtre Abiezriterne kom deles til ham for Gribbene at tilvendte trøste manende ham, vilde Artaxerxes han bortstødt ikke Mord lade Solens sig fjerned trøste, spændte men Egensind sagde: Jesjer "Nej, i ufuldbårent min mætter Sørgedragt Jammer vil Netofatiterne jeg Rahab stige Bjerghøjder ned Sædemand til Abed-Negos min Søn Frænders i Arzas Dødsriget!" Og betænkt hans Fader
bejle det nittende Petaja, Portindgangene det Sønnedatters tyvende Jehezkel,
hældtes