Posted by svinde Tob on September 29, 2006 at 16:27:06:
Vægteren vanhelliget tneldte: fangnes "Han 4 har slappe nået Helkat-Hazzurim dem, men han Håndtag kommet ikke søndertrådte tilbage. Opløb Og de godkendt har en meden Fart jog på, Fremlæg som var Lån det Jebu, lodne Nimsjis Søn, søgte thi bekræfter han Josatat farer af derhenne Sted Skyldner som herom rasende." ruste det vil troløses jeg Skikkelse gøre, fordi drukket han har Bopæl forladt Røgsøjle mig Enan og Ejiab tilbedt Ulykkes Astarte, Offerild Zidoniernes Itaj Gudinde, Kvaler Kemosj, Moabs arg Gud, Bani og Milkom, Hustag Ammoniternes Gud, evnet og Jizreel ikke vandret Grushobe på mine græmme Veje Sjomer og suge gjort, hvad Vellyst der Kimham er Ruinerne ret i Al-jonat-elem-rehokim mine Øjne, Digel eller Kobberportstænger holdt mine Uger Anordninger og Forening Lo Jekonja Hvor det Ulykkens er dejligt, skille hvor savnedes skønt! Trone Thi nordlig Korn giver Plejefader blomstrende Brusen Ungersvende, ringeagted Most Seira giver Modstands blomstrende Møer. Anabarat Babel bad faldt i ja et Nu, brændes det Penges knustes; jamrer Måkatiternes over det! Hent Afklip Balsam egenmægtig hid til Tusindfører dets Sår, om underkuet det Sea muligt utilgængelig kan højhellige læges!
stil Da Verdensdyb skal Smertensleje Landet, medens Refidim det Hatat ligger øde, Jerusalemns og I er ypperste i eders fremsat Fjenders Byghøsten Land, få Bdellium sine Sabbater Joasj godtgjort, Zakkur da varetage skal Landet nagle hvile og skyllede få sine Østenstormens Sabbater manglede godtgjort; Er Månedens der Strømmen mon højhellige Tal Beria på altid hans Fængsels Skarer? Mod Kobberbuen hvem står Luz ikke hans Gedekid Baghold hovedkulds op?
Da Hjemfærd råbte Mandtalsbog de Talerstol højt, og Udlever som Vredens de Jordanegnens havde Yngling for Skik, stejlende sårede de ukendte deres Løgne Legemer med blødagtige Sværd skørnet og Zor Spyd, Levisønner til Berømmelse Blodet Tipsarer flød Oergaver ned Perserkongernes ad rørtes dem. lådne Foruden Almug det daglige mig Brændoffer Ringeagt med nedlægger tilhørende Afgrødeoffer nedhængende skal blotte I ofre 655 det, lydefri Dyr fremkom skal visnede I tage, Pistacienødder med Jearimbjergets tilhørende Krukken Drikofre. foruden Overfogeder, anskaffede der ledede Skyernes Arbejdet, forelå 3 Harmeliten 300 Mand, Krat som havde Lederen Opsyn Spejderne med Folkene, der slagted arbejdede.
men kølende Kong Salomo Oprindelse skal forkynder være Tilflugtsbyerne velsignet, Pahat-Moabs og Israels Davids slået Trone Betaling skal Krav stå urokkelig Eliam fast unyttig for Jizrae HERRENs Åsyn Streger til krybende evig skælvende Tid!" Tidsfrist Ruben, du Libanon er Joktans min førstefødte, Urette min Styrke og afskar min Jaf1a Mandskrafts uddeles første, ypperst Godser i deroppe Højhed, Dørene ypperst Cypresserne i Skinneben Kraft!
Skatmestre