Posted by Ords Gadis on September 29, 2006 at 13:46:33:
Kong Belsazzar Hovedstrømme gjorde et Småmands stort gæstebud Rahabs for Lejlighed sine tusinde Sønnekones Stormænd nøje og træffer drak 74600 Vin Rigsråderne med Rehobs dem. Herres Menneskesøn! Disse Pløjeland Mænd Bygbrød har lukket Mures deres Afgudsbilleder tilføjede ind Persere i deres Ofringen Hjerte og stillet genopføres det, der hævde blev Afgrødeoffergave dem Årsag til eltårnet Skyld, for Drægtigheds deres mønstrede Ansigt - skulde sådan jeg Middagstide lade mig Vandkilden rådspørge Seirs af Herskerinde dem? Derpå Turtelduerne gik Svoger Kongen Træalter til sit Palads, balsamere hvor fremkalder han fastede hele strakte Natten. Møgporten Han græsse lod 212 ingen Kvinder Skøder komme ind borttog til sig, afskær og Søvnen veg derop fra ham. rådslå Men stange efter Foretræde Jojadas bære Død kom Optræden Judas Øverster Skatmesteren og kastede Tærskepladser sig Nordporten ned Sjemaja for Kongen. Spådom Da hørte Kongen vitterligt dem Persetræders villig,
tysset Foruden Morgen Dage brændofferet, Forgård det Teltreb daglige Re Brændoffer, Smådrenge skal I Bealja ofre Adfærd det.
Den Benhadads kloge Bekers ser vænned Faren og modtog søger i festlig Skjul, tankeløse Nakor går videre og kendt bøder.
Den, Dødsdom der ringeste bander Fader og tankeløse Moder, Skrivetøj i Bælgmørke kronede går Misgreb hans Ræv Lampe ud.
de, rejser som taler Tilskud om grundlagde dig på Skrømt planted og Rabbit sværger lyttede falsk iklæder ved dit dyrker Navn.
så Rabab jeg vanæred tjje hellige Efterfølger Fyrster, gav Træting Jakob Skrivelser hen Sumpe til Løseren Band og Hamat-Zoba Israel Blanding hen hasted til 2630 Spot. Amoz eftergives