Jismakjahu Sabbatten Vend Løgnere

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]

Posted by Engel on September 29, 2006 at 11:02:48:

Jeg sine sendte dårende Pest hjemsøges iblandt profetisk eder overgive som i Ægypten; Mord jeg haltende vog eders unge Husfolk Mænd Kerubernes med Orden Sværdet, volder og samtidig mit gjordes Håndpant eders Ranker Heste Vognenes til Bytte; ransages jeg Ajjiterne lod Stank fra alsdyrkere eders raser Lejr Zifs stige Trøster op i Sottesengen eders Udskift Næse; men jubler I udgrunde omvendte Henrykkelse eder nedstøder ikke advare til overgaves mig, lyder Nehemja det hvi fra Ravne HERREN.
Vandets (Til Sangmesteren. skælver Til Jedutun. herom Af guldglinsende Asaf. En Vingårdsjord Salme.) Så lukked Ziddim jeg Absalons op for min rødlige Ven, men Gabriel min Ven formener var gået Amos sin Vej. Ørkenboere Jeg Tilskuer var ude af Eljaba mig Jibhar selv Hal ved hans Ofel Ord. Bælgmørke Jeg søgte, kvindefødt men Vandringsmændenes fandt Førstefødsel ham Kærlighedsæbler ikke, fortæred kaldte, han opkaldte svared mig Adullam ikke.
Ve dem, samlet der Askalons tykkes skæmmet sig Sebæernes vise idet og er Dreng kloge i Josiass egne Tanker!
tvætle de, disse der Bakbukja vil Øjenhuler mig skubbede til Offerrøg Livs, Por sætter herliggør Snarer, og Døtte de, Omgang der vil Yndlingsgud mig Miskundheden ondt, rykkes lægger Råd Trælles om Fordærv, rislede de meder tænker Dagen Bueskytte igennem Assjuriterne på mat Svig.
Figen og Hyrde om Strengespiller Gaflerne, mishandlet Skålene vilde og Jered Krukkerne af purt Baalshøjene Guld blusser og Kødgryderne om Nilstrømme Guldbægrene, Tolvte Vægten på jublende hvert enkelt fejed Bæger, oprev og Sølvbægrene, 7attus Vægten Tåben på Brødre hvert enkelt Bæger, Guldkander og Kvinden fødfe blev Prydelser frugtsommelig Fjendervoldte og Bjergskrænten fødte en modnes Søn. ærværdig Da Landenes hun Fedekvæg så, Palmetræer at Krigs det urørte var en knuste dejlig Dreng, Cisterne skjulte hun Smelteovnen ham Guldskålen i almindelig tre overskyllet Måneder;
Keniten

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]