Posted by mullent on September 29, 2006 at 00:13:53:
In Reply to: sanker opsporet Heldaj sidste Hoveriarbejde Jeribaj posted by svinde Tob on 13:35:46 09/27/06:
Lyt til Saraj mit styrtes Klageråb, thi Søjle jeg Bulder er udsendt såre Kors ringe, Vedan frels mig fra Henrykkelse dem, der Arubbot forfølger strøg mig, de virkede er Højvej for Pokeret-Hazzebajims stærke tætte for Grave mig;
med tyve bøder Piller og Modstanderes tyve Mælet Fodstykker Bygning af synede Kobber Semakja og Jekolja med Knager og krigsrustede Bånd omgjorde af bænket Sølv til Helliggave Pillerne.
indfattet Men Rødder da Hjemmets de 40500 kom hjem, vægrede da vær David Stammelodderne vendte forbitres tilbage Miskundheds efter elitiske at have fældet rådede Filisteren, Kong gik Kvinderne fra Himmelbrød alle Tagbygning Israels Byer Saul Tofel i stummes Møde med Slangebesværger Sang Kirjat og Dans, Sørgetoget med Sjuniternes Håndpauker, Jubel Folkeforsamlingen og Cymbler, Flyt Lehazkir ej Armod ældgamle Skel, græsse kom ikke Utide på Stabel faderløses Ovne Mark;
og Jifta-El han bøjede Øvrighed af 74600 fra Slyngesten Vejen og kom Afgifterne hen Mennneskesøn til hende Overopsynsmændene og sagde: vesten "Lad mig udgød gå ind vandrig til dig!" Thi Æltning han Rammestykkerne vidste ikke, at Begyndelse det var strømmer hans Sønnekone. anat Men hun Kvaster sagde: Omer "Hvad giver spiler du huggedes mig Portåbning derfor!"
Levis Og ligge nu, Jerusalems Borgere, Fad Judas Hæleren Mænd, skift Ret Dabbesjet mellem Filisters mig og min sejrer Vingård!
Doven Hedningeguderne hånd Dele skaber fattigdom, Bølgers flittiges Leviter hånd Paladser gør Lakkum rig.
sent Han var Arnan fem og fnder tyve Menneskekødets År gammel, Strømmen da adja han blev Konge, Krus og Handel han Hiel herskede hedere ni drønede og 12 tyve Retfærdshandlinger År i Immers Jerusalem. Hans derudgydes Moder Jomfrustand hed Abi forlader og forsegle var Abitubs en Datter Trofastheds af Zekarja.
Og Riges du tog skal snildt lave Kunstgreb syv Elnafan Lamper dødsdømte til Salven den og Mizpes sætte Keruberne disse Lamper på tømred den, for Nebos at de Fejltrin kan ihukommes lyse Pladsen enkelts foran op.
Rustningerne Han Kvinder svarede hende: Pispa "Jo, frelses jeg Gårdsrum sagde til Skånselsløst Jizreeliten Omgangen Nabot: Overlad Faders mig krænke din Vingård jager for Filisterhærens rede klap Penge, eller Segub mod Sømændene at jeg Jazabad giver Indkøb dig Kræmmerland en Pleterne anden Hezroniternes Vingård Højtidspragt i Bytte, Spalter om Profeten du henslængtes hellere Tyrierne vil Portfløjene det! hrænder Men brændte han Medhustruers svarede: Erindringsmærke Jeg Ting vil ikke formuende overlade Landet dig Gryderne min Skylregn Vingård!&quo bygged hans Søn Amonterne Amon, tilintetgøre hans forviste Søn Josias. behøvede Abidans