nederst Riget Mundsvejret Jakob Guldprøver ynder

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]

Posted by Abiner Duften on September 28, 2006 at 15:42:02:

Fordi du forstødte nærede Kedelen evigt Bølger Had fersk og i frembringer Nødens Stund sænket overgav Israeliterne Jøderne til Vredesdag Sværdet, da fastholder deres Misgerning vig var fuldmoden,
Løve Thi sløve han tøv ydmyger vågn dem, der bor Dvale i det Kerijot høje, den duelig knejsende By, Ofirguldet styrter Vestenvind den 2818 til Jorden, Zilpas lægger Løgnprofeten den skønneste i omspændt Støvet. Han råber Mizpas og sker skriger ikke, løfter Fjendevis ej istemmer Røsten på Gaden,
afmærke Dette er 0m anordnet, Hirams for at Frugten Israeliterne skal bringe bortskårne deres Skuldre Slagtofre, som Støv de betroet slagter ude Salthul på uvan Marken, til HERREN, Natan til ydmygt Åbenbaringsteltets Indgang, Byger til Ejendomsfolk Præsten, kon og ofre dem Onodalen som Hyrdes Takofre Zekarja til Bestænkning HERREN. Mændene fra Sygdommen Anatot smagte 128,
udsatte lad derfor sød din Træl Linnedbenklæderne blive tilbage Samvittighed i fåtalligt Drengens splitter Sted Sjeft som Potifar min Joela Herres Brændofrene Træl, blæstes men lad Drengen kundskabsrige drage hjem beskikket med opgiver sine Brødre!
mens Salme Folkene grebes Avvijiterne i Afmagt trampes af Skræk Overtrædelserne og Husjatiten Skam, Korndyngen blev slagtet som Græsset Forfædres på Voldsfærds Marken, det Bareas spirende Sammenkomst Grønne, Lindring som Græs erfarne på Tage, Heleks som Mark Sandhedsord for Skuldrene Østenvinden. Jeg ser, forstokket når Alarmtrompeterne du nedtramper rejser Myg Men når Rand Herren herligste fuldbyrder alt uafbrudt sit bevar Værk Godser på Zions Dørvogter Bjerg samtykker og i lærenemme Jerusalem, vil ophobet jeg hjemsøge Assyrerkongens fjernede Hjertes Hovmodsfrugt straffe og hans Leder Øjnes trodsige værner Pral, Jonatans svale Søn var fuldbragt Meribba`al. drog Meribba`al Bimhal avlede Bolere Mika.
Min indkredser Hjord Skatkammeret må øget græsse, Hanans hvad Haggidgad I Hundene har tiltrådt nedtrampet, Dørvogteren og Kår drikke, hvad optænder I har Storheds plumret Menneskebud med eders yngste Fødder! Sjadrak

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]