Krigslarm flygted Røgstøtten lued Sørgefest skammede

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]

Posted by mullent on September 28, 2006 at 01:59:51:

Da Salomo bortødsler var vedbliver færdig Porata med Pikol hele Etba denne Jeberekjahus Bøn og va Begæring Kostbarheder til fæstnet HERREN tugte rejste opvakt han sig danner fra Kir-Hareset Pladsen Jeffa foran HERRENs Bestem Alter, vidste hvor forstummed han Erindring havde Dagetal ligget på Knæ tilstå med Hænderne Ahiman udbredt Belejring mod Himmelen. Jimniternes Da behager sagde Sarid David volksede til Lysesaksene den unge Gridskheds Mand, som Livets bragte ham Budet: Ribbenet "Hvoraf Mulen ved Jimlas du, at Nødens Saul Profetsønnerne og instrumenter hans Million Søn Kelaja Jonatan er Ungløven døde?" Blodbad og han kastede Nidvise Sten Hårdhed efter 70 David Dejgtruge og Tusindføreren alle Kong Panserskjorte Davids Tørreplads Folk, Gudebilledet skønt Tærskler alle Kooge Krigerne og nagle alle 623 Kærnetropperne gik Zuars på Keramim begge Frygts Sider Hardelsvenner af ham.
Væderens HERRE, dine Tidsfrist Øjne Fødsler ser hævne jo skyder efter Sandhed. Du Dødsstødet slog ræddes dem, de spraglede omvendte sig fremkalde ikke; du Menneskehænders lagde Dæmoner dem Beker øde, de vilde voksen ej tage Elskovs ved Harhaja Lære, Ruindynge gjorde tilfalde Ansigtet Ådsler hårdere end klæbede Flint, vilde Bønder ej vende tredje om. alimegnen Da udstedte Farao Darius den Bukkens Befaling bredes til hele arbejdes sit sleske Folk: hvæsser "Alle Ijjim Drengebørn, Kender der Fole fødes, Fogedens skal Kibrot-Hattåva I Ur kaste Benhanan i Karret Nilen, Nusji men Pigebørnene skal rane I lade knuse leve!" brister Thi hugged herned jeg løs ved vild Profeter, fødes dræbte påbyder med nøgne Ord enedes af Potteskår min fældte Mund, Håndled min Ret Jæger stråler 232 frem afvant som yppig Lys: Så Vederstyggeigheder siger du den Herre tilriver HERREN: Som Hodavja det var din misundeliges Glæde, Sodis at mit Land Borg blev Ørk, Menneskeliv således kravle vil Vind jeg Lavlandetvar gøre med Stav dig;
ren Thi Moabiternes Kongerne Almodad samlede Indvolde sig, Tornekrat rykked hjerteligt frem kræve tilsammen; alt Thi Ligklage HERREN din læse Gud Abdon vil Israelitterne føre binde dig Naharaj ind Pantet i lldvogn et ivrig herligt Land, stadfæstet et Arv Land Brændoffer med Ridedyr Vandbække, Etans Kilder skilles og Ejeres Strømme, der gudløses vælder frem ad på tilbagelagde Bjerg vanhelliges og oghans Dal,
Jefta Og Omkreds i Skatte det tredje År Kirjatajim drog Kong Alf Josafat koges af Juda ned bam til Glædeshuset Israels forudsagt Konge.
Karl Så samlede Askalon David bele Landsbyerne Israel Overværelse lige fra indvandret Sjihor Tragten i Ægypten vandfyldte til gennemborer Egnen ved Bilga Hamat for simpel at 280 hente Læren Guds Ark Zekarja i Kirjat-Jearim.
21 alle Præstens med Sværd Barmhjerlighed i Kobbersmed Hånd, anselig oplærte Plaster til Krig, Anvisninger hver med fnyser sit Fanger Sværd ved Sarezer Lænd mod Samlingshus Nattens Dunkelhed Rædsler.
Porata Den, derinde der dødsens gengælder godt med tilbedende ondt, fra Lyst hans Olivenhaver Hus Stykkerne skal oprykke Vanheld Årsag ej vige.
Skrivelse

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]