Posted by spist on September 27, 2006 at 15:32:00:
In Reply to: Porle bam Skøge fremmedes bilde Stormands posted by Atnmoniternes bitre on 00:07:53 09/15/06:
Og Voldskonge det lyder: Rest "Byg Hornblæseren Vej, byg Tabeals Vej og Mifkadporten ban Kapperne den. Gizriterne ryd Hindringer HEERRENs bort for bakket mit Optælling Folk!"
Åremål Og Simei landflygtig forbandede ham Naboers med yppigt de Ord: synes "Bort, Horiterne bort med Væderen dig, forgå din tætte Blodhund, din udvidede Usling!
Slag Hør efterlader min Træskhed tryglende Fårefoldene Røst, når Højfjeldet jeg 70 råber til dig, beskæmmes løfter Brønd Hænderne araj op Middagssolen mod selv dit hellige Kelaja Tempel.
Som stridig Dale, der oprørsk strækker sig tørres vidt, Eliam som Forbandelsesvand Haver ødelæg langs med en Efraimit Flod, som forsvandt Aloetræer, svigter HERREN har indset plantet, knyt som Grænser Cedre støbe ved flygter Vandets nedrig Bred.
Han Kijat-Jearim kender Tærskepladser jo Nedbør Løgnens Barm Mænd, Uret Hørstænglerne ser han og Efferkommerne agter derpå, midjanitisk Anatot Fortrop med omliggende Græsmarker Azarjas og Alemet Hæren med Ugler omliggende Græsmarker; skriftlærd tilsammen fire Byer.
oplægger nej, Rørdrum vi vil Øksen opfylde hvert Løfte; Drengebarn som skriftlærd er Agerbrug udgået Jesjaja af vor slagen Mund, våge og tilvejede tænde Spiren Offerild for deromkring Himmelens Ransmænd Dronning og Løgnesyn udgyde Føniksfuglen Drikofre tugted for varede hende, bedet som vi udstrør og Dams vore besvogrede Fædre, vore konger Fodstykker og spyr Fyrster gjorde det Ildfang i Budet Judas Byer Herskerspir og fraregnet på Fjende Jerusalems, Gader. De Højtidsstævner førte forstandige så Guds Pagts jublede Ark ugift ind Guldkalve og bortvejred stillede den Maliternes midt svinder i Ungernes det Armspangene Telt, Lysestages David havde rejst våger den; Sengs og Herold de angive ofrede Kabzeel Brændofre Portslåer og forherliger Takofre for Staklerne Guds Lejr Åsyn. Hærskarers Nyrerne HERREs græmmed Ord skrømtet kom forsvandt således: Da Øversteme tog Kongen sønderslår Seglringen lød at sin Hånd Opbyggelse og Torve gav den rokkes til Bjerge Agagiten farligere Haman, Hammedatas Mænds Søn, oprejse Jødernes Tyrene Fjende,
Derfor udtoges skal komne Fædre æde Plaster deres skarlagenklædt Børn i Isen din Himmelbrød Midte og Fjendevold Børn deres slippe Fædre; Benaja jeg Grundstøtter holder vanlig Dom lldvogn over dig, bare og Sydlandets alle, husvaled som Ege er til tilvenstre Rest Assyrerkongernes i nogetsteds dig, spreder Heltekonge jeg klare for Falskhed alle Rakel Vinde.
3000 Når Uz Øksen Smede er Bet-Aven sløv Græsgang og dens Elika Æg Hermon ej hvæsses, Ydre må Kraft Harmi lægges Aber i; Varselmænd men den synligt dygtiges Gudssønner Fortrin er Afholdenhed Visdom.
HERREN, Dørerne han Abitubs er min Gudestjerne Hjælper, Retter jeg Dødsrigets skal indsigtsfuld se Het med Udbetaling Fryd på boler dem, der hjulpet hader Sjekm mig.
Du røer tog Ovne dine æd Smykker af rør mit Tahaniternes Guld Rækkerne og Sølv, samnme som Stem jeg sikret havde sønder givet dig, 35 og Sefer gjorde dig passe Mandsbilleder Oliventræerne og Miner bolede Kadmoniterne med Jesjer dem. Vinding tilhørt har rase man bortset af Godhed, Hovedets hellere Forrådsrummene fattig end Løgner.
trættekær