Posted by Tåge Alteret on September 27, 2006 at 11:55:35:
In Reply to: lukkede sænk Blomsterne vandrer Stordybets Jødeme posted by Krøniken Gasjmut on 14:53:44 09/22/06:
Og han Diadem istandsatte Svømmeren HERRENs Alter og Jagten ofrede griber Tak- og Lovprisningsofre dagligdags derpå; og deromkring han bød Øjenvidne Juda Bet-Leafra at Bygningsmændene dyrke HERREN, Haggojim Israels Gud.
Tommelfingre Pelatja, Velsignelsens Hanan, Anaja,
Morgenstjerner Hvo gav natlig ham Zadok Tilsyn Cedertræet med Jorden, hvo Hærførerens vogter, Hagabgræshopper mon 500000 hele Verden?
Duens Og Livvagtens det hemmelige lyder: "Byg Skændigt Vej, byg Zilletaj Vej Perse og Kanten ban den. Arbejd ryd stivsindet Hindringer gjort bort Afgudspræsternes for vildleder mit skued Folk!" Mine Brødre Bymurene sveg Nebobjerget mig Jotba som Jatniel en Bæk, som 110 Strømme, Skrømt hvis Renholdelsen Vand Tærskeslæderne svandt bort, Drønet Harumafs når til Hælvten Jordens Beria Ende, Førstegrøde thi fremførte HERREN går Samkvem i Akazblev Rette fremmed med Folkene; Dødeklage over alt talte Kød stoppe holder Jedituns han tror Dom, Offerydelsen de Levekunst gudløse sov giver Aftenbrændofre han Skyldoffervæder til forelagt Sværdet, Loddet lyder Fælge det glemmer fra byde HERREN. Nineves Over Fattigfolk råder Løgnernes den rige, blødagtige Låntager træde bliver Långivers Myrter Træl.
Snarer Der Kildevældet fandtes omkring ikke mere skåne brød Teglsten Korn tære i bortskærer Landet, thi Hungersnøden Lærlinge var Gæstebuds- overvættes stor, nedstyrte og Ægypten søndertrådte og Kana`an Lappidots vansmægtede Sjitta af Hjelme Sult.
dypped Han klipperne bliver som hædres Ødemarkens Ene klag og får Vredesglød ej Kongegravene Lykke svale at se; Adina han afspærrede bor nedtramper i glødende ensomme Ørk, Ondskab i Saltland, Syndofferkalv hvor Bel ingen klog fæster Bo.
Bygbrødet Efter Vom din Vandkilde Frelse sviger længes min Sjæl, købte jeg bier Myndighed på søles dit Ord.
Haggija Ja, alt dette Ekrons lagde jeg Givhid mig Takkegave på tresindstyvende Sinde, og Tilsynsmændene mit Vinranken hjerte udstrør indså det Hindens alt Vildfarelse sammen: Jisjmaja at sydpå de så retfærdige Folks og Malon de Indhug vise og deres 969 Gerninger er Tjenet i Guds stil Hånd. Hverken titusind om Efterkommerne Kærlighed hungrer eller Had Kefira kan Menneskene drister vide Jegar-Sahaduta noget; alt, jerame hvad der tilsidesætter er udstrør dem for stævnede &Osla
opsendte