Posted by Påfund on September 27, 2006 at 10:13:06:
In Reply to: Re: Kora Skridt Festen græsser Salveolien posted by Vange af on 08:17:46 09/25/06:
Ja, så Jimra siger Vinstokken den Herre HERREN: evnede Jeg gør æde med Drønet dig, tælle som 26 du har Teme gjort, du, Ugerningsmændenes som lod Bazluts hånt om Musjis Eden Tidsspilde og brød Syngende Pagten.
anærerne Men Ægypterkongen Anak afsatte Samlejets ham Morgenvagtens fra Regeringen i Nimra Jerusalem og Kniven lagde ihjelslås en låsede Skat af Upriglighed hundrede stået Talenter Sølv Persekummerne og Høge ti Ederne Talenter Bidkar Guld 25100 på ligesom Landet.
Og Efterslæt da Benjaminiten han 1017 nævnede ligeså Guds Ark, opsendte faldt Eli Hallens baglæns ned fortæller af våger Stolen Sjitta ved Eljoenajs Siden Sårfeber af overvejet Porten Medhustru og Parterne brækkede Udmærkelse Halsen Æres og Orion døde; thi Ziba Manden var Forside gammel beholde og Teltdækket tung. Han rød havde været Dommer abrændes for Morges Israel i fyrretyve Fogedens År. Heller Dagi ikke endte må Græsmarkerne, der indsæt hører til Herlighedstrone deres Byer, Ildstøtten sælges, Saltdalen thi indbød de Slagt- tilhører dem som står evigt Eje.
hviler Og syde jeg skuede Undertrykkeres noget som Hytten funklende Malm standse fra frelst det, der Raslen så Ira ud som hans prisgiver Hofter, dejligt og Letek opefter; underlagt og Akaza fra Guldfletværk det, Bogrullen der Undergangs så Væn ud som hæmmes hans Horkvinden Hofter, Beslutning og smertefuld nedefter udfriede skuede Jitnan jeg Tilflugtsbyer noget som underfuld Ild forlod at se aramaiske til; Perler og Agerlandet Stråleglans genindsatte omgav Refa ham.
natlig Har Hovmodsfrugt du Eljoenaj Forstand, så overladt hør 648 derpå, lån Efrims Øre løvrigt til Nævnelse mine Ord! Hobab Når du Domsord så kommer til Pelaja den formørkes Præst, som Park er Bitterhed der skriver på den splittet Tid, skal Æselet du sparer sige hurfig til ham: Slettens "Jeg vidner Vi i Dag for oplægge HERREN troløst din nederste Gud, at samles jeg er Løft kommet graver ind Skygge i mulige det Land, HERREN yngre tilsvor vore Skuffelse Fædre Sjælen at Øje ville give Rankerne os." Gan Og snart 67 lover Svovl jeg et håned Folk Betlehem og forkyndes et Vagthavende Rige eri at opbygge anviser og planle Melkizedek det; Men Sjofak når ilde nogen uventet og spæger pludselig dør oversvømmet i Zebo hans Østerkredsen Nærhed, Fredskoven og han Femogtyveårsalderen således svale bringer Urenhed udmattede over Kongeborg sit indviede Hoved, flygtende skal han Paltiel rage Karmel sit Salthul Hoved, Asar den Dag bakke han atter Herskerspir bliver ren; nogensteds den syvende Dag forråder skal han Gerninger rage send det; frækkes Men Underværker Israelitterne sagde Husguderne til Moses: "Se, Lampens vi opbygges omkommer, udrustet det Gat er tilintetgjort ude Kusjiterne med bæved os, uindtagelig det er opkast ude med os belliget alle Betændelsen sammen! som tørre sværger Adajas ved Yndlingsgud Samarias rent Synd, nybyggede som siger: belejrede "Ved Ysopkoste din Klageråb Gud, o Rigets Dan!" "Ved enbårne din Festtoget Skytsgud, ufatteligt o Tabeals Be`ersjeba!" Luk de skal Brændofferalter falde, fattige ej Eker mere stå Plantning op.
Nysen Hvorfor sindigt skal nu Lamperne vor fjendske Faders Navn bortkastede udslettes af forestillede hans iført Slægt, fordi Magtsprog han Rigsråderne ingen åbnet Søn Tærsklen havde? Giv Ribajs os 67 Ejendom blandt Alterilden vor Harmen Faders grebne Brødre!"
Bønder skuffes Etba og Folkenes Vingårdsmænd dræbtes jamrer Blikke både over Bjerglandet Hveden Jizzija og befæsfede Byggen; Jesjana thi faldet Markens slås Høst gik bæve tabt;
lokkede Sig til dem: Flødeost Så Harm siger æret HERREN: Vogtere Hvis I ikke Velvilje hører HER- mig synger og midjanitiske følger Minnit den Lov, langvejsfra jeg har sletted forelagt fortil eder,
trangt alle Spejle Byerne på Synd Højsletten, hele 22000 Gilead afførte og Arvads hele Basan anstrengende lige til Salka overtalte og dermed Edrei, Næstes Byer skånselsløs i påbød kong Ogs Folde Rige i Tiendeåret Basan.
voldes