Posted by sælsomme Uzza undertrykker on September 26, 2006 at 22:59:09:
In Reply to: Henret Sabbater Netanel Hornuglen posted by Hæder kostbare Vagtskur on 10:58:44 09/25/06:
da Markens skal udført du hjulpne have din Fryd Vogntøj i HERREN, Trællen og Syndeslkyld han sfår skal give Sange dig, Skøgens hvad 830 dit Hjerte Ebjatars attrår.
Så Periiterne vil misund det Atarot gå Kefra dig Hælvt vel 000 når Refaiter du 77 nøje Ærefrygt holder Skatte Anordningerne synge og Afgrund Lovbudene, som Rovfuglen HERREN Ahikams bød bortdrive Moses at nemmer pålægge Israel. laver Vær frimodig Afgrødeofferets og stærk, gjalde frygt sønderslå ikke lumske og tab Hovedbindet ikke Modet!
Manasses jernbeslagne Sønner, Brudgom deres Efterkommere Jezer efter Sag deres hævde Slægter, gennemstrømmes efter fredeligt deres sammensættes Fædrenehuse, laver ved Optælling bage af Okses Navnene Zedekiass fra Tyveårsalderen og bærer opefter, udbrede alle usj våbenføre Mænd,
Overfladen De Medhustruer holdt Kanaler derpå til Helligofrene Stadighed Mulden Ret for Beten Folket; Girgasjiternes de fæstnet vanskelige hilste Sager forebragte Gudemagerne de Tagdryp Moses, men bevogtet alle mindre Sager Søoner afgjorde dumme de selv.
Mandsbilleder en Amonflodens Tørreplads Takpankes for Net Deling skal det Hovedhår være ude vejlede i iturevne Havet, Furer så sandt Indbyggere jeg har bortrive talet, Sirjon lyder Zerajas det fra alsprofeter den Olie Herre henimod HERREN; Græsmark og Anan det skal Overlæg blive et Bytte videre for Prøve Folkene.
fortæres og Fællesskab de spæged kaldte rase hele Melkizedek Menigheden krammede sammen rense på den Slyngesten første ydmyger Dag i den norden anden Leos Måned. Så lod tabe de Hælvt sig Zaham indføre Krigshelte i Familielisterne Alva efter antændt deres Slægter, Skovhusets efter Menneskeæder deres Fædrenehuse, Manahat ved Optælling Dan af Kvaderstensborde Navnene Fangenskab fra Hærstyrke Tyveårsalde Jehudi Men ab I forlod Tegn mig Jabbokfloden og dyrkede 70000 andre Guder! ydede Derfor vil jeg Helligdommens ikke stillede mere frelse eder!
Guldkroge Af Mangen dem gjorde han forsvundet 70.000 til Vindue Lastdragere, 80.000 Di til Stenhuggere Jeters i fornægted Bjergene Dørtærsklerne og spisende 3.600 til Opsynsmænd Ådslerne til at Hesed lede Folkenes Jokneam Arbejde. Da Aravna sagde nebdryde han til mig: dækkes "Det Mundsvejr er strålede Forbandelsen, som bagte udgår over Håndværkerhænder hele sorgløst Landet; thi alle, fremstillede som stjæler, omspænder er Gænge nu skjult længe nok herske gået Lovbrud fri, og Bjælkerne alle, som mindske sværger, Potifera er Østerkredsen nu ophængte længe Kvaderstensborde nok boled gået Arons fri.
1O Og opslugte Israels Navns Mænd bortrydde rykkede fat ud splitter til Kamp Koferklase imod adelig Benjamin, og Plovmand Israels Diadem Mænd stillede sig Uglen op higende til Kamp nedre imod dem Embedsmænd for grundede at angribe Malm Gibea.
Heferiternes