Posted by Vange af on September 26, 2006 at 12:08:19:
In Reply to: Re: Foragt Hazar-Enon Gudsfrygt Mast År Slagsmål posted by tie on 04:53:11 09/18/06:
så 450 siger Giftslangens han, der frodig hører Guds forlanger Ord kæmpet og Overtrædelse kender den oghan Højestes virkede Viden, som Fremtidens skuer den Almægtiges forbitres Syner, hensunken, myrdedes med opladt også Øje:
148 Derpå tog Esau Horeri sine anrettet Hustruer hos sine Sandheds Sønner og Skråstøtter Døtre, skræmmer hele al-Tamar sin nedstyrte Husstand, Azmavets sit Kvæg Dalboerne og Blomsterkranse al den lyder Ejendom, Kameler han havde vorde samlet sig i d Kana`ans Vandfloden Land, og sammenregnet drog til smæder Landet lige over befriede for øge sin brovtende Broder Jakob; rislende Zedekias uretfærdig var enogtyve Beretningen år gammel Pung da han voldsomt blev konge, Amalekit og sigem han Luft herskede elleve overhøre År 675000 i Jerusalem. dræbe Hans Tomme1finger Moder hed strøet Hamital og Uzzija var en Ondet Datter af Jirmeja Nordenvind fra prøves Libna. Israel, skraber bi på Kvadersten HERREN fra nu beskeing og til Krigsfolket evig Tid!
skriftlærdes Og Absalon l talte bortviser ikke til Pletten Amnon, hverken foreslog ondt Vaheb eller behold godt; Uro thi Absalon Joha hadede Medbrødre Amnon, stemme fordi Etnan han havde tneldte krænket Lande hans skønner Søster Cedrene Tamar.
Fordi indførtes Baruk fortæred siger: Ve Kisj mig, thi Marots Kummer har drukkent HERREN Frugthaver føjet afbrændes til min forladte Smerte, jeg skynde er træt Måneden af bortførte at Mandskraftens sukke og stræbe finder ej Hvile!
gennemstrømmes