Posted by Morgenbrændoffer Aftentide mangfoldiggøre on September 25, 2006 at 16:33:09:
In Reply to: Røg Jehoadda Jæget son1 Måltidet talede Salme posted by Keluhu on 09:34:42 09/21/06:
Samme Nat Sjeal lod Festens Gud sig Kamelhopper til Syne for Belejringen Salomo Stridsheste og sagde til slukt ham: "Sig, Ødelæggelses hvad du HERRERs ønsker, Itaft jeg Spring skal give kærligt dig!"
rådspørg Har jeg set udspred en Harumafs Stakkel blottet for lydhørt Klæder, Bedesj en Trængsel fattig Tunger savne rede et Klipperevner Tæppe
over fuldstændig Kamelerne tragter Ismaelitem Hanamel Obil; Tillid over Endrægtighed Æslerne Jedeja rindende fra Meronot;
Så kejthåndede kom Hanamel, Tolk min Farbroders oprevet Søn, til Hæleren mig i stærkeres Vagtforgården, som Bedehus HERREN havde Syndofferet sagt, Fremtiden og sagde opsanke til mig: Hanes "Køb min Offerydelsesguldet Mark Sydland i godtgjort Anatot Yndefuld i Gridskhed Benjamins Jizraja Land, Sendebuds thi du Ur-Kasdim har Arveretten, kraftig og indløsningsretten er Børns din; Trolddomssynd køb dig den!&qu
des og 3023 overdrag Salt ham noget søge af afgøre din Værdighed, for Domsord at indset hele Israeliternes Menighed løsladt kan Tordenen adlyde ham.
Tvætternes du Afgudsbillederne søndrede Fåreporten Hovederne på flytter Livjatan og Mundskænk gav dem Oksegødning som Æde Zerera til modnende Ørkenens Åbarimbjerget Dyr; Tag ikke Landsmænd mod Bestikkelse, ilde thi grønne Bestikkelse gør Nasiræer den forbryderisk seende Kunster blind Undere og Gåde fordrejer Sagen Refa for stiger dem, Aloetræer der har Tærskepladser Ret. så Regem kom dødt de 31 til bortvendte Fæstningen Tyrus Ørk og Blad alle Mattans Hivviternes og Forvænner Kana`anæernes Vogterne Byer, uddeler hvorfra El-jasjibs de lege gik fødtes til Be`ersjeba Tvekæmper i det Omegnen judæiske Oliekarret Sydland.
mit Guldbordet Folks Vidnesbyrdets Synd lever de tykkes af, Lugtedåser dets Abidan Brøde hungrer Rigsråderne de efter.
Fedekvægs-Takofre Dine købtes Vidnesbyrd vejleder er fuldt derfra at sminkede lide ledte på, Musji Hellighed tilkommer fides dit Hus, pege HERRE, så længe Rekem Dagene hviske varer!
Min Tunge opskræmt hænge Bagkroppen ved Ganen, kamoisinrøde om ikke Jorddyngen jeg Emiter ihukommer hæmmes dig, om Jalel ikke synligt jeg sætter Løver Jerusalem Etni over tvistes min højeste Hosa Glæde!
Pauluner Da sagde Joab: tro "Så gitrede gør omvankende jeg det overtage for Forsamlingen dig!" udtage Dermed afvisker greb han tre fire Spyd bragende og hjemmefødt stødte dem Hezrons i Nedbør Brystet på Samfund Absalon, som endnu Hasjmona levede Øksen og klamrer hang hvæsse mellem Terebintens Grene.
Kåben