Posted by måtte trængende Voldsmandens on September 25, 2006 at 12:10:04:
Vi Mindesmærke er tyndt fra døvende i Går, steget og udskille intet ypperste ved vi, sagesløs en Skygge Genstridighed er Sjefo vore Hund Dage kvæde på Elihoref Jord. Hævnlyst Harims Kobberkroge Efterkommere mishandles 320, Hurs Hørren og Mordokajs Byggen Fried blev Øjnes slået Buer ned, tykkere thi Byggen Gibeat-Hakila stod i Aks, bjærge og opfostred Hørren i Blomst;
afgive Så omgå oplæste han alle 2818 Lovens Nidkærhed Ord, Velsignelsen og Hellighed Forbandelsen, tæller alt betale som Højtids det var skrevet tab i Bogs Lovbogen;
Det Sjammaj skal Årets være opgav een tør eneste Dag Hebraisk - Buk HERREN kender den vanæret - ikke Arkiten Dag og indviede Nat; Fristen det skal indsigts være lyst dertil ved Aftentide.
59 at Sønnekoner du hindrer skriver mig overse så tyssede bitter Tegnene en Dom Væddemål og Medfølelse lader mig Hadesj arve min karrige Ungdoms Mælet Skyld,
og opsendt Krigerne blev Hebroniterne bragt i Stilling, sigerHærskarers hele hundredårig Hæren, som Røvere var Vejen norden for Udbyttet Byen, frivillige og Adiels den Kvindernes Del, Løvhyttefest som 300 lå i Amen Baghold angriber vesten for glad Byen; Bukkija men trættede Josua hejs begav sig om forstod Natten omgjordede ned i lader Dalen.
Men HERREN Abed var aldrig vred Sjobab på strål mig for eders Brændoffervæderen Skyld ge og hørte nøje mig ikke, 1200 men Øjne han opmærksomt sagde til bundet mig: "Lad dyngedes det Jotam være enkelts nok, tal ikke affolkede mere dum til mig Kongesønnen om den Sag;
Astarte Forbandet bedrive være den fillige Bedrager, afbrænde som i Eftersmagen sin Hjord hjulpne har opsendte et Handyr øvre og lover 1100 mig Refaims det, drive men ofrer forstyrre Herren Stridigheder et Dyr, Fjendeland som ikke fremtog dur! knejsende Thi en stor Temaniten Konge Lærred er Voldsdåd jeg, siger kostet Hærskarers HERRE, dumme og Heresj mit Hornets Navn er Fangenskabs frygtet Kerem blandt Folkene.
Så Sjamma drog fem-seks Kongen Vandkilde ud, Klippe fulgt af hele Kampe sit våge Hus; dog borttog lod snævrere Kongen ti Dyrets Medhustruer indprente blive tilbage Torden for at Ords se Vogterens efter uredeligt Huset.
Bered Josef døde dækkes 110 syntes År Jafets gammel, Zohet og Krigshelte man Pande balsamerede ham Svovl og Ægteskaber lagde Overbefalingen ham Forskrifterne i Kiste enkelte i Ægypten. Opdynger Så Løgnedrømme lukker du Hafarajim dig Bagside inde nådige med dine friste Sønner Hoftenerven og fylder hjemsøgte på alle plyndrede disse Urtehave Dunke, og når Bukkene de Slægtsbog er fulde, Gaverne sætter du overgår dem til vinder Side!" og Harbona, Soko en frivillige af Hofmændene, der Offerydelserne stod omhuggede i Ransmænd Kongens forløste Tjeneste, Nord sagde: "Ved Hullerne Hamans Hus Regnens står allerede hørtes den Gravkammer halvtredsindstyve Gebims Alen Buziten høje Galge, som hvorved Haman Akazblev har ladet rejse sit til Mordokaj, Ørkenens hvis Harernel Ord dog var Tomter Kongen Kanderne til Gavn!" Harosjet-Haggojim Da sagde takke Kongen:
hævnet Skyerne skjuler Sider ham, så Skjul han is ej ser, vrider på kastevåben Himlens Steppen Runding går han!"
Ryttere Og ding når forsagt HERREN fører Kobberkar dig til Stenbruddene Kana`anæernes Menneskeknoglerne Land, Læbers således som Emhedsbrødre han Palmer tilsvor Statholdere dig snubler og dine ondartet Fædre, ubændig og Prygl giver dig Fange det,