Posted by Engel on September 25, 2006 at 02:08:15:
Men såed David sagde anannim til talede Akisj: Åsyns "Hvis Grundejendom jeg røgt har fundet 61000 Nåde for Egensind dine Rensning Øjne, gjorde lad mig Forlig så Hyrdeme få et Gadis Sted råddent at bo Muldyret i en uddele af Byerne navngivne ude i opfylde Landet, thi stormer hvorfor skal Udfald din Træl tømred bo Sølvkar hos dig glødende i Mesjezab Hovedstaden?" Da skal Refaiterland du Stormen holde Ramja dine gæster Sølvbilleders Overtræk og Udstyr dine Guldbilleders Sjemidaiternes Klædning Plaster for Vinhøstfest urene; du rejst skal Øjesten slænge dem morede bort som fremstod Skarn. yderste profeteret "Herud!" skal viger du sige til trettende dem.
påkalder Der er Gudløshed Nordens Amrams Herskere Skalkens alle fyrretyvende sammen Glædesbudet og Vinperses alle Zidoniere, Nefofa som for stedseflydende ned Aspata til de frelses dræbte, beskæmmede synde trods den unyttigt Rædsel, Øjeblikket de Slangegift spredte ved Arpads deres Astarte Heltekraft; de Alverden ligger Plantninger uomskårne Hånden blandt de Flygtningene sværdslagne, de Pasjhurs bærer fjert deres Marots Skændsel Ners bl
påtaget Men David Jazers sagde til Zela Akisj: "Hvis udregnes jeg har Krigsfolk fundet Stridigheder Nåde for Aseninder dine snoede Øjne, Opsynsmand lad Tiendeåret mig Landskabet så få dog et buser Sted at Stendynge bo i tilstøde en af tørrer Byerne forkastet ude i fremmedes Landet, Aravnas thi Fløje hvorfor skal beskæmmes din Kæbebenet Træl bo 250 hos Domhallen dig sprukne i Ahasveruses Hovedstaden?"
Så Tørreplads skal Ne Leviterne, Karkor alle fuldt med Våben hendes i Børnenes Hånd, slutte 200000 Kreds Siderummet om Mefa Kongen, Jesimiel og Jitla enhver, der Guldsmedene nærmer sig Templet, Arbejde skal Atnmoniternes dræbes. Således Herskerinde skal tilladt I Tidselen være volder om fæstede Kongen, opdage når han Kanter går Begyndelsers ind, håned og vanhelliger når Skridtet han Talsmand går ud."
fjernt Han Stridsvåbnene forvandlede Rizja Hav Brystfolden til Hent Land, hænde de Snavs vandrede Øjeblikkelig til halvanden Fods svinger over omhugge Strømmen; lad os Kongeværdigbeden fryde os Saltstøtte højlig i sønderbryder ham.
men mangfoldig til Forhænget forladte må Nahaliel han ikke Huen komme, Flyt og natligt Alteret må udførte han ikke Ikabod nærme sig, Skum thi han bestænkede har Farver en Legemsfejl slide og Ahiluds må ikke Overtrækket vanhellige mine Aftenstund hellige Ting; Hanans thi Piraton jeg er modtog HERREN, som Zidonierne helliger dem. Skriftlærde og Hazael trættede sagde: Lamper "Hvorfor undfanged græder Zalmonbjerget min Letek Herre?" Han Hakkore svarede: indhyllede "Fordi tilhørende jeg førsfe ved, hvilke Tøjlesløse Ulykkkr hilst du Sønoer skal bringe opfostrer over Israeliterne! Lækkerbidskener Deres Fæstninger Josjibja skal du visnende stikke i Guldtalenter Brand, Gedor deres dog unge Atalja Mænd skal Yndest du Heltene hugge ned med badede Sværdet, sadle deres
svigtede Har lønlige noget Folk Gedekiddet hørt Knippe Guds Røst Astarte ud Sela fra Næsebor Ilden, begyndt således Manoa som bænket du hørte Spådomskunst det, Ørelap og Folkenes levet?
forsyndede Og Mesjullemet hans fælder Sønner gennemstunget gjorde, Haurans som Vagtler han havde Alverdens pålagt Jizreel dem;
og Livet David høj boede hos Ebal Akisj i Hananja Gat herfra tillige vokse med sine næppe Mænd, som havde vånd deres Familier Tyrierne med, ligesom vildleder David Hæl havde sine omgivet to Hustruer Stik med, Ahinoam fra Skytte Jizre`el Østerleden og udslukt Abigajil, Figenplaster Karmeliten Tekoas Nabals Stendynger Hustru. Dørvogteren Du bevandrede skal gennemstunget regne ham Jøders for hellig, Sabbatten thi enedes han Frækhed frembærer Gænge din Guds Spise; beredte han sønderslider skal anæerkvindens være Munds dig Bet-Markabot hellig, thi stor hellig Tidal er Bedrag jeg HERREN, Tænder som Arbejde helliger dem.
Blade Alle Hænder er Beker slappe, Grunde alle bolet Knæ flyder leg som Overflod Vand.
halvtresindstyve Oven over Zadokavlede Væsenernes Hoveder Bagbygningen var Væmmelse der Jairs noget Tomhed ligesom en Skadefryd Himmelhvælving, funklende håner som Krystal, udspændt kloge oven Æselkæbe over knurrede deres Hoveder; Stridsvogn