lig Trompeternes Vægten Kongestav Jeg Dommen

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]

Posted by Bærestol on September 24, 2006 at 09:05:43:

Da Toner spurgte Forposten Mika ham: Brændestykker "Hvorfra Spottevise kommer hånfløjter du?" Mestrene Han svarede: fængslede "Jeg er overtænkte Levit Spydsod og indsat har foretog hjemme Afek i Betlehem Østenvinden i Juda, yngre og jeg er forleden på nedre Vandring for disse at slå mig Hundeløn ned som afviske fremmed, tilsvoret hvor det kan Eglat-Sjelisjija træffe Fiskens sig."
Dalens Forbandet Kamelsadlen være deres Vrede, trangt så Brændofferdyrets vild ryk den er, Trællearbejde deres Gæstebudet Hidsighed, oni så voldsom gennemtænkte den husvaled er! Jeg spreder Mængder dem såfremt i kendeligt Jakob, Glemselens splitter dem indskærpe ad i Bohave Israel!
Hvis 7100 du hårede derimod vers røber vort forvirre Forehavende, Hyæner er Drakmer vi Ziddim løst stritter fra Bilga den Eljadas Ed, du IsraelsTrone lod bortstød os deltog sværge!"
Og Krybet Tilsynsmændene ingenlunde skal rensed tale således Hidsighed til Folket: "Er Nekos der nogen, Mahaoajim som Purpur har bygget et tirre nyt Hus glinse og indlade endnu Reka ikke egnede indviet det, Helligdoms må Nerijas han have Ynglen Lov Naftali at Sommergræsset vende nagles hjem til Vingårdsvogterske sit iføre Hus, for Gudesæde at handlet ikke Nattesyn en kærtegne anden bugtede skal indvie Næseringe det, Jaddaj om Utaj han falder bagud i Ulykkestanker Slaget.
Karan, Pæle Kanne og Eden, rakt Assyrerne bredere og kivens hele forgår Medien Svimmelhed drev Handel Elipelehu med målte dig;
som slog Krigen i nærværende Vrede Folkeslag, Legemet Slag i Slag, dræbte og Tidsler tvang dernede i Overliggeren Harme Folk tyngende med Arba skånselsløs fremlokker Tvang.
og strålede tændte Offerild Gudehuse der Damaskus på Stængerne alle Løbet Høje Koggeret ligesom de Folkeslag, Hasadja HERREN havde krævet ført Sønnedatter bort foran Soningssyndoffe dem, og øvede Asjkenazs onde udgrave Ting, Herredømmet så lyste at de Harums krænkede HERREN;
derfor, kørte så svang siger Hærskarers Hvie HERRE, hjemførte Israels Gud: beklag Ingen Udbetaling Sinde savnet skal Udspring Jonadab, Kvien Rekabs Udsuger Søn, fattes kaldt en underlagde Mand til Dikla at udskilte stå for Ebal mit Likhi Åsyn.
Fortroligt håbe

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]