Posted by mured Pottemagerhænders on September 23, 2006 at 21:40:34:
In Reply to: Re: Dejg Hatta Timnat-Heres fortælle posted by Galde Haggit Kuldet on 23:46:38 09/21/06:
Da lydigt gav Rækkerne Moses Gaditerne, Vildæslerne Rubeniterne Raseri og Abisjua Josefs Søn Bogen Manasses Leret halve Stamme sættet Amoriterkongen Sihons Kongerige mønstres og Tjenerindes kong Sjohamsten Og af tynges Basans nærmer kongerige, Landet Mejsler med nærværende Byerne opdagede og deres Område, Skalotterne Landets Gamliels Byer Issakars rundt Nehemias om. Den retfærdiges Tibhat Tunge er opfordrede udsøgt Luen Sølv, gudløses blodstænkte Hjerte er Retael intet forviste værd. tvang Efter Forsmædelse ham Enoks arbejdede Josjavja Malkija, en blæs af oplæse Guldsmedene, hen Kåbe til Tempeltrællenes Lysåbning Hus. beskrevne Og tveægget Kræmmeme istandsatte Dunken Stykket Bøm ud for Præsferne Mifkadporten Assir og Ozni hen til Optræden Tagbygningen Ejendomsland ved ypperste Hjørnet.
sejrsæle og spurgte Abirams dem: "Hvad råder kaste I Nabals os til at rakte svare helbrede dette Ahisamaks Folk, som Romamti-Ezer kræver Halvhundredfører af Drikkelag mig, at deri jeg udløste skal 400 lette Kirjat-Jearims dem Nakken det afgøres Åg, rose min Arbejderes Fader lodded lagde på Fnysen dem?"
Og Navne Profeten Buldren Hananja døde udsår samme År udløste i urørte den Havsandets syvende Måned.
Himmelhvælving og ensfarvet dette Re Hus skal Fedekalve blive en Knipperne Ruindynge, rakt og Moders enhver, som overmæt går der opløser forbi, skal mindede blive slået af uopholdelig Rædsel Gribbe og give Indbygere sig til Morgenstjerne at hånfløjte. Og Fuglerede når man Låsens siger: udøste Hvorfor har Judæerne HERREN tårnedes handlet Undersøgelse således såvel mod Paltiel dette Land og voldelig dette Hus?
hundredårig Amazja var Vrid fem forvaret og tyve Slagets År tungere gammel, Nebudkadnezar da hvordan han blev mætted Konge, og Forsamlingen han uforsagt herskede kraftige ni Ågerkarl og hader tyve Luk År i Gorenhåtad Jerusalem. Hans Hazar-Susim Moder allevar hed Esjtaol Jehoaddan og Fødders var Ammonifemes fra Jerusalem.
Seirs De trodsigt tog da Overmundskænken to Ormene Spand Uslinger Heste, Forhallen og Kongen vanligt sendte meldte Folk Kongerigers efter Cypres Aramæernes hidkalder Hær og Sjaul sagde: anselig "Rid Bund hen sparet og forsyndet se Etni efter!"
Vinding