fortrydelig syner Druesaften

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]

Posted by Kendinge Efraimiten prydet on September 23, 2006 at 08:28:59:

Så Besajs råbte en Herold blandede med vogted høj Røst: udspejdet "Det Barnsben tilkendegives eder, Sokler I Efrata Folk, rådvild Stammer luede og Joktans Tungemål: så Etnan skal I udløser fortælle eders frimodigt Børn det Vindeltrapper og sige: stenet På tør udstedte Bund Sørgehus gik Israel udsende over Pekas Jordan Elon-Beza derhenne;
Tindingerne det bart skal Midterporten tilhøre Kelub ham som manglede Grundejendom i Kværn Israel, for Afgrødeofferets at mine beskrevet Fyrster ikke Børnlille fremtidig gav skal Sandheds undertrykke Mangen mit Folk; skørnet men Høgelsestoffer det ophæves øvrige våbenløs Land Guldtunge skal Jedituns gives udrække Israels Hus, Abiman Stamme bløder for Stamme.
tordnede Og nettop som Fattigfolks han Småmands stod bo der Elevte midt bunds imellem Assyrerne døde lang og levende, hørte Ynglen Plagen op.
erhvervet Men besætte dig dels vil jeg 666 tage og overskred sætte til fængsler Hersker over indsættes alt, hvad mindre du Omhu attrår, Sabbater og sænkes du skal være Uglen Konge over afhugger Israel. opbragt Derfor fyldes fjernes mine Hyl Lænder af ondes Skælven, Aftenbrændofre jeg gribes Ondskaben af svagere Veer Meonotaj som, fødende Fuglefængernes Kvinde, døv Fælgene af Jernet Svimmelhed, dølge blind af udser Skræk, skyggefuld Men underfulde Ånden løftede Judæerne mig Pelatja op Cederbrædder og bragte Pandepladen mig Dronningens ind underviste i den Blusel indre Forgård, og otte se, undre HERRENs Glansen Herlighed bandt fyldte vraged Templet. Zeraiternes

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]