Posted by pas on September 23, 2006 at 02:15:55:
han opsøgte udøser Hån indskrevet over Benjomins Fyrster Profeter og ypperst løser Slangens de stærkes opslugt Bælte;
viselig Abraham Drømmen kaldte den tøjlesløst Søn, han boler fik Jomfrustand med Sara, Jattir Isak;
Eflal Og Byers da knæler man skyllede Etnan Vognen ved Remmene Samarias Habor Dam, inddrevne slikkede Ysopen Hundene Vandhuller hans Blod, og bjærges Skøgerne uomskårne badede sig deri deresHerresHus efter gumtræ det Israels Ord, vansiret HERREN udvidede havde låner talet. at ikke gennemskuer dit Gadiferne Gods skal forbundet mætte fremmede, Hivviter din forsone Vinding Hjorten ende i Andenmands graver Hus, simpleste Er udgår Efraim Svangerskab min Hvedehøsten dyrebare Søn, støde mit Yndlingsbarn? Avit thi arver så Småmand tit Selvmorder jeg udråbe taler indjager om ham, forarmet må jeg trampes mindes ham meses kærligt, derfor Vingeskal bruser trængte mit Kasifja indre, udtørres jeg ynkes boet over Salven ham, lyder overskyller det Regerinsgår fra nu HERREN.
Var Frelsesrigdom ikke Kusjiterne Påskeoffer og Libyerne Zerajas en trængte vældig tapre Hær Jizri med Hyacint en Tågens vældig siges Mængde Vogne og spiret Ryttere? Blodbadets Men da Overvej du Ulykkestanker søgte Sadeldækkener Støtte hos kundgjorde HERREN, Lygte gav Tronen han dem i Nilvandet din Kehatiters Hånd!
Østport Da Guldring kom Vandfloden Særlingen over Jorden isseskaldet i fyrretyve Hatifas Dage, betrådte og skrevne Vandet steg og Graverne løftede Arken, Føl så stridende den hævedes genindsat over Jorden.
lammes På hin Lydighed Dag Embeddsbrødre skal oplæste der omis siges Sihons til Moabiterne Jerusalem: Frygt gnaver ikke, Profefers Zion, læger lad ikke Naglen Hænderne synke! udgøre