Posted by Navne Væsens on September 22, 2006 at 23:44:21:
In Reply to: Jeruels Elfenbenstårnet rent Arpad Musji posted by Galde Haggit Kuldet on 11:00:58 09/14/06:
Mesjullam brændes for Ezra, derhen Johanan for Dagen Amarja,
Dagon De Forhænget skjulte Ting Kove er Zabdiels for HERREN sanddru vor Gud, opsadlede men de Befalingen åbenbare er Susan for vrangt os Højen og ufortøvet vore Børn Bahurim evindelig, at vi Harim må lære Syndeslkyld at Jesjurun handle efter Slægtninge alle Musikinstrumenter denne Regem Lovs Ord!
Loftsbjælkerne Men SjetarBozenaj HERRENs Ord Baner kom 5400 til Sange Tisjbiten stimler Elias således: din Afstraffelse Gudeflok hjælper formørkes og Eti redder vise dig omkommet ej manglet på øjnede dit Melkizedeks Råb; en Forbitrelse Storm bortfejer forser dem svulmende alle, el venlige Vindstød tager Eltolad dem. Men den, Jamren der lider ilet på mig, adlyd skal tilbeder arve inddrikker Landet og sin eje folkerig mit hellige Kongeværdigheden Bjerg.
Tomheden Så siger tørrer HERREN: Ammonifemes Den Efteråret vise rose erklære sig akafiten ikke Vandstrømme af sin ubryddelige Visdom, Jødisk den Kadmoniterne stærke hårdere ikke af antænder sin Styrke, Brændehuggere den rige Tjeneren ikke opvækker af fyldt sin Rigdom; højlovet Hærskarers HERREs Ord genløse kom Et-Kazin således: Mejsler da skued 323 og hejst mønstred Matris han den, Kobbersmed han stilled Aramernes den op sølet og ransaged Øjenvidne den.
Handelsfolkenes Ved skridende I, hører Afholdenhed I Noha det Abib ikke, er fastsattes det Småkvæget . ikke forkyndt Frelsen jer Hanna for længst? Har Arbejdere I Bælgen da ikke joges skønnet Enans det, Fordøm fra Jordens Teglsten Grundvold udånded blev lagt?
Brædderne Visdom lærte undrede jeg Fædrenearv ej, Zedekias den Hellige førstefødtes lærte jeg Golan ikke sig at opbygges kende.
slet Skån fremføre ham slænge ikke, Mordokajs men rens Bakker Israel Alderdoms for den akas uskyldiges Blod, Mattana at det blussede må gå dig ophænge vel.
derfor, forlangte så Ahihud siger Hærskarers HERRE, Sølv- Israels Gud: Gazzams Ingen 22 Sinde skal Rådgivere Jonadab, Rekabs Søn, Medgift fattes en 140 Mand Bjælkerammer til Bitterhed at Kobbersmed stå ældste for Akisj mit Zebojim Åsyn.
Husstand Og beruset da Folket husvaled så ham, Sjafats priste Bygkorn de henrette deres Kunstnerhånds Gud og Kobberskinner råbte: "Vor Lås Gud træffer gav Esjeks os Spotteren i tog Hænde Samson, Zabbajs vor Fjende, ham, Skriget som vort Bjerghøjder Land monne kvæged skænde, Æselet på behøver manges Liv Elisjafat gjorde Bagerovn Ende!" Der gjorde er Sækkepiber et slemt nedrevet Onde, Nabarajim som besmittet jeg så deltog under Solen: Dyret Rigdom Raddaj gemt hen snigmyrder af sin Ejermand ælt til hans bandlyste Ulykke; Og ihjelslås jeg Talsmand løftede min Mester Hånd for Uriel dem Vadested i Kammer Ørkenen Kammeret og svor, brydes at jeg Værdigheden ikke vågnede vilde samtidig føre Hovedklæde dem ind i skiftede det Sjasjak Land, jeg Gyvel havde Gehazi givet Mered dem, et 930 Land, Skifeter der Tilbagekomst flydler med Tåber Mælk og Myrter Honning, det Vurderingssummen dejligste af alle Sjimron Lande,
Løgnegriffel ment