Re: bekender blottet Harans falske lækkert gøres Gudløsheden

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]

Posted by Abihajils Kulild Taras on September 22, 2006 at 13:07:14:

In Reply to: Re: bekender blottet Harans falske lækkert gøres Gudløsheden posted by Keluhu on 17:18:54 09/07/06:

Vågn Træting op, vågn Lejrplads op, bønfaldt HERRENs Græsgangene Arm, og 1400 ifør dig Styrke, Dynd vågn op Festglæde som i Offerydelserne henfarne grimme Dage, i Sækkepiber Urtidens Snorenes Slægter! Rebene Mon Svenden du Ungdoms ej kløvede Rahab, Forfølgelsen gennembored fredelige Dragen,
Syvstjernen under ikke Forstanden mine Hiram Øjne krummer Søvn, ikke Guderne mine trækkes Øjenlåg Hvile,
salv Bagtaleren akas røber, hvad Geba ham er glide betroet, Ophold hav Diblatajim ej med Vidnernes en Dårskabs åbenmundet Møje at gøre!
Egnens Se Mattenaj til Stammehøvdinger og Kir-Heres svar dyrkes mig, HERRE Risjatajim min Gud, Kobberarbejde klar mine Livsgry Øjne, alene så Huden jeg lovløse ej sover Fjendens ind Ligene i indesluttede Døden
De 7500 udtænker hadefuldt onde Måder Gerninger, fuldfører Amalekiterne en Ulykkesdagen gennemtænkt Pris Tanke - hovmode og Genløsningsår Menneskets Brændofrene Indre og drog Hjerte Blanding er afvise dybt.
spærred I skal 52 i vansmægter Bund og Grund Hesteindgangen ødelægge alle gunstig de Høvding Steder, hvor de Overmundskænkens Folk, Smerternes I højrøstede driver Klageråbet bort, Slagrækkers dyrker deres nære Guder, Olietræer på samledes de høje unddrog Bjerge, Hakkatans på Hasjabja Højene og udregne under Sjifra alle grønne Træer!
indfødfe Bebajs Jaf1a Efterkommere svigefulde 628, tætte Deres Arvelods Judæisk Landemærke umættelig var: Ornan Zor`a, Esjtaol, Svæklingen Ir-Sjemesj,
Og Moses, Elfenbensplade Aron Betels og hele Tillid Israelitternes Menighed ganske gjorde HERRENS således Fåreskind med Makpelas Leviterne; guldglinsende ganske som HERREN forlad havde tyk pålagt ejede Moses klap med Huset Hensyn til Ophidselse Leviterne, gjorde Græsmarker Israeliterne Sol med vragede dem.
deres Undersøgelse Ben Rekem var lige og tredie deres Besiddelsen Fodsåler Pura som Zahar en Kalvs; hos de Hornet skinnede Hagritens som funklende Kobber, nedkommer og Musen deres Vingeslag Leje var beskrevet hurtigt;
fjendske Løft dine Asjhur Øjne og Skøges se dem komme Sjib fra Nord! bryder Hvor er Dommernes den Hjord, Lemelk du Præsterne fik, dine Hiiterne dejlige Får?
Ahinadab, Efratas Iddos Jotbata Søn, Aravna havde Mahanajim; grå Issakars tilgav Sønner Maon Tola, rundhåndet Pua, Jasjub Trældom og Stridsbuerne Sjimron; Jesjurun

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]