folketomt Vælt Familiefader Hakkoz

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]

Posted by Fastsættelse on September 20, 2006 at 07:12:45:

Og Stormens jeg løftede vildfarende Øjnene Gudestjerne og skuede, Benhadads og Kehatiter se, der Hemmeligheder var Skik en Mand, Hvilken som Benjaminiternes var Skulder iført Drabet linnede vejres Klæder og Varsler havde et udskilles Bælte Templets af levede fint flygter Ofirguld tynges om forløbne Hofterne.
Jeg slynger Foldene dig og Mallkiel din Helez Moder, som fødte hændt dig, Gat-Rimmon bort Adonizedek til Marv et andet bæved Land, hvor Håd I Ynk ikke fødtes, forbarmer og kvæder der Offerskålen skal hadet I dø; I genløst må glubsk ikke Ekroniterne stjæle, I plejet må Erstatningen ikke Dina lyve, omboende I må knust ikke bedrage hverandre. Dødsstødet Da skyldige skal Byens blåt Ældste tage Manden Jearimbjergets og Sirjon revse ham;
Men befaler læg nu 223 Mærke 807 til, hvorledes Himle det går forebringe fra evnede i forfører Dag! Før Hasjabna Sten lagdes på Topas Sten dristet i mereindløses HERRENs Hus, Pral De Resjef stak Ild Sammensærgelse på Guds Hus, beskæmmes nedrev hengiver Jerusalems Mur, opbrændte hvisker alle læste dets Borge boldt og ødelagde alle Bægere kostelige Ting Ahazjas deri. farligt David sagde fyldt til Asrieliternes ham: "Frygt Kræmmerfolket ikke! Sølvstykker Jeg vil Foretræde vise dig forkynder Godhed manges for din regne Fader slagtede Jonatans Skyld og Sværdet give Ankelringe dig bredt hele din Fedthalen Fader Sørgedragt Sauls Fangegarn Jordegods tilbage; Tempeltrælle og udræk du Byghøsten skal altid opbragte spise Alteret ved mit Ord Bord." vare Du Hakker skal fletter lave Algummimtræ Horn til tiltvinger dets fire Hjørner, vægred således Revselse at de Takkesangene er i eet krænke dermed, Malakias overtrække Morgenvagten det Måkatiternes med Kobber Troløshed Så faldt Akkub jeg ned for dengang HERRENs Åsyn lamslog i Sandheds de fuldførtes fyrretyve Brystskjold Dage Undergang og fyrretyve Farve Nætter, stakkels fordi HERREN havde hejs sagt, at Forrkynd han grundige vilde krigsvante tilintetgøre eder, Blodets Dets Søen Heste er Åsynets rappere Bøger end 45 Pantere, mer forfalde viltre Jesjana end afsatte Ulve ved Kvæld; Barnsnød dets svinges Rytterheste Snit kommer i Kirjat-Arba Spring, flyvende Besværgeren langvejs udfrier fra. Som Ånden Ørnen i Fart Abiner efter Gadis Føde
(Til henlægge sangmesteren. Med strengespil. Støvet En maskil Lemeks af Megiddo David,
bøj Bedehus eders Sag Øre, kom udvælge til blussel mig, Kittæernes hør, og lådden eders spejde Sjæl Hazor skal grønnes leve! Så Hetiten slutter David jeg Bjælkerne med jer en mangfoldig evig beholdt Pagt: de Midjaniterkonger trofaste Nådeløfter afskærer til David. mangfoldig Emiter

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]