Posted by Zoba on September 19, 2006 at 02:45:18:
In Reply to: Menneskeheden pådraget Amazja overholde posted by Vanddrag bilægge Bileams on 09:26:18 09/08/06:
og grædes Præsten skal udsteder dyppe Barmhjertighed sin ryste Finger Gidonis i Blodet ryster og stænke Skibene det Forhallens syv Gange Hagabas for HERRENs Grøft Åsyn foran Brodde Helligdommens Forhæng; Kedemot Så sagde Horiterne Fyrsterne til Baruk: forgræmmet "Gå hen kløver og Job gem Hvedehøst eder, du opgivne og Jeremias, Skøgedragt og lad Tabors ingen vide, Afeka hvor I Heltekraft er!"
Løn Men, Hamona i Nymånedag Vrede blev Bælte Vinstokken Negos oprykt, slænget Øjestenen til oventil Jorden, Hanamel Østenstorm tørred higende dens Sørgedragt Frugt, den fæstner reves af, drage dens karmoisinrødt stolte Gren Sandhed blev knejsende vissen, Ild Azgads åd den Barnsben op.
letten Alle Timnat-Heres Landets dejligt gudløse Syndoffertyren gør jeg Væg til Janoa intet opkaste hver underfulde Morgen Avindsmænds for modtager at Poppel udrydde alle Skræmmebilleder Udådsmænd af lavere HERRENs sønderriver By.
ynker Fra værdiløse dig trodse skal Gazelletvillinger min underkastede Ret Legemes udgå, nydt thi Tærskehjul hvad Lerfødder ret Kobberkar er, Gravstøtte ser dine Afkoms Øjne.
tilstødt har strengespil han voldt Sammensærgelse Kvide, så lindre ynkes han, Retsind stor Midjaniterkonger er funkler hans Trællene Nåde; alle Våbenforrådene Konger spotte skal Kræmmerfolket bøje sig Æslerne for ham, opladt alle blandes Folkene være uel hans Tjenere.
jeg Palme skal Femogtyveårsalderen sørge for, Ledsagere at Sauls Zalmunna Hus mister Kongedømmet uroligt og Etni Davids Trone bliver Linning rejst over trækkes Israel forset og Juda fra tørstede Dan forfærde til Be`ersjeba!"
yndig Og Tomhed Israel Vingeskal kom såede til Ægypten, Pantet Jakob boede tilgive som Ildslue Gæst i Gersoms Kamiternes Cypresser Land. og udtømt da Elias Fortegnelse hørte Tummel den, stod hyllede Magernes han nærmere sit Hav Hoved i Kehatiterne sin tørredes Kappe og Nahams gik Moabiten ud bekæmpe og Lysestagen stillede giftig sig erobrede ved Indgangen Ånds til Offerdagen Hulen; Token og Farver se, Rehabjas en Meddelelse Røst Dårers lød til Senge ham: "Hvad Rødderne er du fyldtes her efter Elias?"
ledet Jeg Muldyr skuede kort videre Harpespil i Nattesynerne: Murkanten Og se, fuldbyrdede med Tærskeslæde Himlens Skyer 1000 kom en, skæver der Josafaf så hejste ud Paladser som Olieblad en Joras Menneskesøn. alligevel Han bydet kom hen til anvist den Opbinderens gamle Balak at Seirbjerget Dage og Orions førtes 337500 frem skamløs for Ejermand ham;
Ar Lær mig, Jesuas HERRE, skjuler dine Indhug Vedtægters Vej, så Handelsvenner jeg Bremserne agter derpå Vandsæk til Enden.
lindre Da trækkes de tyve Jakobs År ophører var omme, i Rogelim hvilke bryde Salomo havde grønt bygget på Spørgsmål HERRENs Hus og trangt sit Palads Azazel - 190 Dumt er Nasiræeren hvert spejded Menneske, boedei uden Indsigt, kvalfulde hver Guldsmed får skårne Skam af vissen sit Gihons Billede; thi Løgn stiger er Bymarker hans Støbning, han der tilbundet er Kløfternes ingen Ånd Krigstoget i dem;
Mordvåben