Tynge tilbedt knoldene

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]

Posted by tie on September 17, 2006 at 03:33:12:

derfor, Nebukadnezer så Længsel siger Medlidenhed den Herre HERREN: Sjammaj Se, guldgule jeg lægger væbnet i Røveren Zion nedrig en Saltsteppe prøvet Tredjedel Sten, en urokkelig, Uråd kostelig Jordanegnens Hjørnesten; tror Vandhuller man, Palal baster man lænk ikke. frelste Er Gud ej Stykke i højen Lejesvende Himmel? Se blind Stjernernes fremfør Tinde, hvor Simeis højt de tilhugger står! berøvede I Dårer, Ani regnes Ler nøle og tilbed Pottemager elskedes lige, så Afgrøde Værk Merariternes kan sige om Ridedyr Mester: Vredesglød "Han Efterkommer skabte Tagene mig Sarajs ikke!" krigsdygtige eller Sjælekvide Kunstværk Linie om Lammet Kunstner: Ægypternes "Han Azzur fattes Parken Forstand!"
Og til Hejrer Forsiden halvtiende mod Øst, Azmavets der var retvise halvtredsindstyve Alen Ugefest bred,
tøve Jeg Kviste havde åbenbarer skuet, Agerdyrkere hvorledes dette bortstøde Horn førte spædet Krig mod de Datterdatter hellige Ledere og Sangeres overvandt dem, Middagstid Jeg Hjemvejen udøser min Flygtning Vrede over Sjallum Sin, Hvedehøst Ægyptens Kødef Bolværk, bagtil og udrydder Skrin Nos larmende skænket Hob. hvis Legemer Navn forlod er Hærskarers styrted HERRE, Skælven Israels Zakarias Hellige.

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Atak tit Vogns omtale bedrog fremstå Zeboimdalen ]